De CaCo draagt zorg voor een vloeiend operationeel proces gedurende de afhandeling van (complexe) incidenten of calamiteiten op de Provinciale wegen, d.m.v. het aansturen en adviseren van medewerkers wegbeheer en weginspecteurs. Bij grootschalige calamiteiten informeert de CaCo de afdeling communicatie en het eigen management.
Onze opleiding Calamiteitencoördinator bestaat uit de volgende modules:
Learning on the job, verspreid over een periode van ongeveer 9 maanden:
Na afronding van de opleiding calamiteitencoördinator ontvang je het diploma Caco.
De deelnemer is geslaagd voor de opleiding als, op basis van vastgestelde criteria, de volgende onderdelen zijn behaald:
De opleiding is bedoeld voor medewerkers wegbeheer of weginspecteurs van de verschillende wegbeheerders. Wij trainen in kleine groepen met maximaal 12 deelnemers. Zo heb je genoeg tijd en ruimte om vragen te stellen en te oefenen met casussen uit jouw dagelijks werk.
De deelnemer is in het bezit van de opleiding IM+ om deel te mogen nemen aan deze opleiding.
Ben je niet in het bezit van de opleiding IM+?
Neem dan contact met ons op. Afhankelijk van je achtergrond is het mogelijk de opleiding te volgen.
De modules worden behandeld in ons eigen opleidingscentrum in Heteren, langs de A50. Individuele afspraken zijn op locatie van de wegbeheerder.
Klik hier voor de startdata, planning en locaties.
Neem contact met ons op voor eventueel andere datums en/of locaties.
De opleiding calamiteitencoördinator kost € 5225,– excl. BTW per deelnemer.
Ressenerbroek 20A
6666 MR Heteren
Telefoon: 026 – 47 43 060
Mail: info@abkusters.nl